Projekt graficzny: The New Basics

Jak projektantów pomysłów? Wiele spędzać czasu na szukanie sprytnych kombinacji form, czcionek

i kolorów wewnątrz jednoroczne wystrój jaki

i monografii z pracy innychczcionek

i kolorów wewnątrz jednoroczne wystrój jaki

i monografii z pracy innych projektantów. Dla tych, którzy chcą rzucić wyzwanie wytnij i wklej mentalność thereare kilka zasobów, które są pouczające i inspirujące.

W Graphic Design: The New Podstawy, Ellen Lupton, bestsellerowy autor takich książek jak myślenie

z Type and Design It Yourself, a projekt pedagog Jennifer Cole Phillips

skupić instrukcji projekt na badania podstaw postaci w

krytycznej, sposób rygorystyczny poinformowany przez współczesnych mediów, teorii i systemów oprogramowania.

Dzięki wizualnej prezentacji i komentarz zwięzłe, New Podstawy pokazuje, studentów i profesjonalistów, jak budować zainteresowanie i złożoności w związki pomiędzy formalne elementy wzoru dwuwymiarowego, takich jak punkt, linia, płaszczyzna, skala, hierarchii, warstw i przejrzystości. Nowe Podstawy wyjaśnia podstawowe pojęcia języka wizualnego, który informuje żadnej

pracy designfrom logo lub

papier firmowy do złożonej witryny internetowej. Potrzeba nowego podejścia do projektowania instrukcji, podkreślając graficznie, formy oparte na myśleniu w sposób, który jest w zgodzie z najnowszymi osiągnięciami w współczesnych mediów, teorii sztuki i technologii. Kolorowe, kompaktowy i wyraźnie napisane, The New Basics jest nowy zasób niezbędne dla każdego, kto szuka inteligentnej, inspirujące wprowadzenie do projektowania graficznego i musi

stać się standardowym pracy odniesienia w edukacji projektowania.
Amazon Sales Rank: # 16102 w Książki

Opublikowany: 2008-03-20 Język oryginału: angielski Ilość przedmiotów: 1 Oprawa: miękka 248 stron Opis ISBN13: 9781568987026 Stan: Nowy Uwagi: BRAND NEW Z WYDAWCA! Gwarancja 100% satysfakcji. Śledzenie znajdujące się w większości zamówień. Zł z Confidence! Miliony sprzedanych książek!